PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

contest apa kata mereka

CONTEST APA KATA MEREKA

Untuk contest ni kita kena cerita pendapat org pasal blog kita..
Apa koment yg pernah korang terima dair kawn2 blog lain.
Aku juga pernah terima complement pasal blog aku ni dia ckp kat situ
"Blog aku ni skema dan juga mempunyai susunatur segala widget kemas 
dan tidak terlalu sarat dengan iklan dan perkara2 yg tidak sepatutnya"
Pelik kan skema ker blog aku pendapat korang aku ok je...
Nak tag Aizoul
Kalau korang nak sertai klik pada benner kat atas tu...
Contest kedua tak dpt joint tak pandai design banner 
ni pun aku tak buat sendiri huhuhu tak cantikkan..


0 Response to "contest apa kata mereka"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme