PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Anugerah Khas dari Sudirman untuk Blogger2 Semua

Di sini aku di tag untuk satu contest menarik dan juga cukup lumayan..
Pada yg nak joint leh lah klik banner di bawah ni..


Dalam contest tu kena lah cite sikit pasal seorang wanita yg paling kita syg dlm hidup ni pastinya "IBU". Dimulakan dengan alunan puisi ini khas untuk bonda ku tersyang...
Bagi aku panggil emak lebih manja dan mesra di bibir ku untuk seorang insan yg telah melahirkan ku. Besar sgt pengorbanan beliau terhadap aku di dunia ini. Sehingga mati tidak akan aku lupa segala kesusahan dan pengorbanan emak. Kehidupan aku dan keluarga sederhana dan sebagai anak peneroka aku rasa dari kecil hingga dewasa mereka telah banyak bekorban untuk membesarkan aku dan adik beradik lain. Hanya dengan kudrat yg ada mereka telah membesarkan kami 5 beradik dengan begitu berjaya sekali. Emak aku sebagai seorang suri yg paling berjaya dalam tugasan beliau menjadi seorang emak. Memberi kasih saya menjadi tempat bermanja dan juga menjadi tempat segala luahan yg perlu untuk memberi ketenangan kepada jiwa ku  bila kerunsingan.
Dari kecil hingga dewasa tidak pernah jemu aku menghidang menu diberi. Rasa sedap penuh nikmat di hati menjadi santapan untuk setiap hari. Membesar ku dengan dua tangan belaian seorang emak, seperti kata pepatah 'Tangan yg menghayunkan buaian mampu menggegar dunia' memang sesuai untu nya. Emak ku tidak pernah rasa jemu dari kecil sehingga kami dewasa berjaya dalam kerajaya yg dimiliki. Aku risau tidak mampu untuk membalas segala pengorbanan beliau sebelum tiba masa menutup mata. Aku takut emak aku sedih kerana aku tidak berjaya memberi apa yg emak ku ingini.
Aku harap dengan secubit pemberian kepada emak aku untuk memenuhi segala kehendaknya tahun ini tercapai. Aku dan adik beradik lain telah berusaha untuk memenuhi kehendak emak sempena tahun baru menjelma ini dengan membuat kediaman kami lebih selesa dan juga lebih indah. Gembira sgt aku dpt gembirakan hati emak aku pada awl tahun baru ini. Kami dpt memberi rumah yg lebih selesa kepada emak. Kami syg emak dan kami akan lakukan apa sahaja untuk emak kerana itulah sahaja yg mampu kami lakukan untuk membalas jasa dan pengorbanan emak.
Di akhiri dengan lagu khas di tujukan untuk emak ku tersyg I LOVE U

0 Response to "Anugerah Khas dari Sudirman untuk Blogger2 Semua"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme