PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Tapak Kertas Gulu-Gula Bertingkat

Jika anda sedang menganjurkan satu majlis hari jadi, membuat "hijau". Lupa plastik dan kertas - pinggan kertas, alas kertas, dan semua kertas hiasan!

Peralatan dan BahanBare oleh cawan Solo, plat pencuci mulut, pinggan makan malam, dan plat majlis makan tengah hari
Gam Pistol dan batang gam
Gula-gula, macarons untuk mengisi merawat berdiri
Raja
Pensil
Kertas Poppy

Langkah2 untuk membuatnya.. 
1. Tempat yang pemerintah pada pepenjuru bawah plat pencuci mulut. Draw 3 baris 3/4-inch di tengah-tengah, di pepenjuru, dalam kedua-dua arah. Tengah atas (mulut) cawan pada titik hujung dan menggariskan.

2. Ulangi proses di atas plat makan malam.

3. Draw 2 lines 1/4-inch di tengah-tengah bahagian atas dan bawah plat majlis makan tengah hari. Pusat bahagian bawah cawan pada titik hujung dan menggariskan.

4. Jalankan manik gam panas di sempadan bawah cawan. Cawan lekatkan ke bawah plat majlis makan tengah hari. Jalankan manik gam panas pada rim atas cawan lain. Lekatkan ke bawah plat pencuci mulut.

5. Jalankan manik gam panas di sempadan atas cawan plat majlis makan tengah hari. Pusingkan dan melekatkan ke atas plat makan malam, memastikan bahawa plat persegi antara satu sama lain.

6. Jalankan manik gam panas pada bahagian bawah cawan pinggan pencuci mulut. Lekatkan ke atas plat majlis makan tengah hari, membuat plat pasti persegi untuk berehat.

7. Mengisi pendirian merawat berperingkat: Pada tingkat bawah, tempat gula-gula dalam cawan gula-gula. Macarons tempat di peringkat pertengahan dan popi kertas merah besar di peringkat atas.

0 Response to "Tapak Kertas Gulu-Gula Bertingkat"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme