PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

MY1st ANNivERSARY GiveAwaY

 Klik banner ini untuk sertai..
Contes Anniversary best nya kan.. Dah genap setahun perkahwinan semoga terus kekal abadi dan juga dirahmati Allah S.W.T. Bukan senang kan nak mengharungi hidup berumahtangga dengan berkongsi segalanya, jadi haruslah ada sikap tolak ansur dan beralah. Bak kata org beralah tak semestinya kalah tapi beralah alah mengurangkan balah. Betul tak?? Sempena dengan anniversary mesti ada hadiahkan tapi nak kasi betul tak mampu hanya boleh hadiahkan gambar kek ini jer untuk pasangan ni harap sudi terima.


So moga pasangan IEDA & RAHMAT sentiasa tenang dah dikurniakan cahayamata yg comel2. Suka kan tgk org dah kahwin bahagia terasa diri ini nak kahwin cepat hehehehhe tapi belum jodoh. So untuk satu hubungan suci dan penuh makna ini aku nak dedekasi kan satu sajak untuk mereka harap2 suka tapi tak seberapa pun...


0 Response to "MY1st ANNivERSARY GiveAwaY"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme