PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

1ST EIJAM'S FAMILY GIVEAWAY


"Aku tak berapa kenal sgt pemilik blog ini tapi lebih mesra dengan panggilan 'Mama'. Tapi aku suka tgk blog mama kerana byk cite pasal kisah hidup mereka 4 beranak. Biasalah gelagat 2 org putri mereka yg memang comel2 sgt... So tu jer kot aku dpt cite pasal latar belakang blog ini yg aku tahu. Tapi insyallah hari ke hari aku akan sentiasa update yg terbaru dari blog mam ok.."

Pada nak joint contest kat sini boleh click kat banner atas tu. Hadiahnya pasti tupperware kegemaran aku tapi tak pernah beli nak menang jer hehehehe.. Nak tag 2 kawn blogger..

 DD
PojiePooh

0 Response to "1ST EIJAM'S FAMILY GIVEAWAY"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme