PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Jom Buat Bintang Medallion

Untuk menghias lain dari lain pada majlis dan party anda sungguh menggkagumkan tetamu yg hadir. Sungguh mudah dan pasti menjimatkan jika dicuba. Tak rugi malah dipuji kerana sungguh kreatif dan unik sekali. Untuk tahu membuat bintang medallion jom lihat langkah2 ini..

Langkah 1

Potong kain panjang: lebar akan diameter pingat tersebut; panjang harus 1,6 kali lebar (misalnya, untuk sebuah pingat 15 1/2-inch, dipotong sekitar 25 inci kain).

 
Langkah 2

Lipat kain akordeon-gaya dalam 1 bahagian 1/2-inch (A). Setelah setiap semburan, ganda dengan pati, dan besi. Pastikan anda lipatan pertama dan terakhir berada dalam arah yang sama.

 
Langkah 3

Trim kedua ujung persegi panjang lipit pada sudut 45 darjah, sehingga sudut cerun ke tepi baku kain (F) - pemotongan ini membuat pusat starlike pingat's (G).
 
Langkah 4

Sambung sisi persegi panjang dengan mengipasi keluar kain dari jahitan pusat dan berpegang dengan anyaman melebur; besi. Sandwich sepotong pita (itu harus cukup lama untuk menggantung pingat) antara anyaman melebur dan kain. Sambung sisi yang tersisa dengan anyaman melebur, atau tape untuk pembongkaran mudah dan simpanan. monofilamen Stitch melalui tepi menyatu di belakang, dan menggantung.

0 Response to "Jom Buat Bintang Medallion"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme