PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Membuat Pom-Pom Dari Tisu

Cara nak buat hiasan di ruang majlis seperti majlis harijadi dan juga majlis2 bersama kawn2. Cukup mudah dan simple sgt paling jimat kos. Boleh cuba untuk mencari kelainan jom try..
Cantik kan hiasan ini sungguh mudah dan murah....

Langkah untuk membuatnya:

Pertama 
Pastikan menggunaka tisu yg berbagai warna untuk mendapat hasil contra cukup cantik. Lipatkan tisu tadi seperti lipatan untuk mebuat ulat gonggok dari kertas. Mesti ramai pernah buatkan masa zaman kanak2. So boleh cuba untuk membuat isu ini lepas dah lipat boleh di ikat ditengahnya seperti gambar ini dan potong hujung setiap lipatan agar dapat bentuk lengkuk yg cantik.
Kedua 
Asingkan setiap lapisan dengan tarik perlahan2 supa ia menjadi kembang.Tarik agak ianya keluar kembang seperti di gambar bawah ini.
Ketiga
Lepas ikat tengah tadi dan tarik sehingga kembang seperti gambar dibawah. Pastikan ia kembang bulat cantik baru lah ada kreativiti. 
Sesudah siap boleh digantungkan di kawasan majlis parti harijadi atau majlis bersama rakan untuk menimbulkan mood meriah serta lain dari lain. Jng lupa untuk mencuba ok..

0 Response to "Membuat Pom-Pom Dari Tisu"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme