PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

1st misz-ella.blogspot Contest

Ini satu lagi contest menarik dan bergaya. Contest dari blog jari-jari halus ini mudah dan hadiah paling hebat pernah aku tgk heheheh.. So terus minat nak joint contest ini. Nak kenal pemiliknya tu kat bawh manis jer orgnya.
So nak tahu syarat2 contest ni ada kat sini aku salin sebijik mcm dlm blog beliau huhuhu untuk kemudahan semua rakan2 yg nak joint ok..

  • Follow, Baca dan Komen juga (dah tau dari sini, kan). Oh ye, mesti dah komen sekurang-kurangnya 10 entri baru layak masuk contest ni. If u are new follower, u have to dig my blog dan baca entry-entry samada lama atau baru dan komen entry tersebut. Follower lama yg dah always drop comment in my entry, can skip this part, confirm layak syarat pertama. Hihi ..
  • Buat satu entry bertajuk 1st misz-ella.blogspot Contest. Copy and paste the header below and include it in your entry.
  • Dalam entry tersebut, buat satu slogan~ Saya suka membaca 'entry-entry' di misz-ella.blogspot kerana ......... (tidak kurang dari 50 patah perkataan). Make sure you count the number of words, if not dah buat penat-penat tetiba d.q. (disqualified le .. hihi)
  • Tarikh tutup adalah pada 18hb Januari 2011,  jam 4 petang.
  • Do not forget to backlink your contest at this comment box ya. That's the only way i can trace you.

Slogan beliau khas aku buat kat billboard ni untuk nyer huhuh tanda nak menghargai beliau yg rajin tulis blog dan update blog ni heheheh..

Kalau tak jelas leh tgk kat bawh ni huhuhu...

"Saya suka membaca 'entry-entry' di misz-ella.blogspot kerana segala entry2 yg di buat begitu sempoi dan juga 'qechi' dengan menggunakan ayat2 simple dan mudah difahami bukan perlu pening2 untuk memahami ayat2 karangannya dengan garapan semuanya perkara2 yg fresh dan ikhlas dari hati beliau sendiri so itu lebih dekat dengan pembaca setia seperti aku, moga blog ini lebih success dan maju jaya dalam menjadi penulis blog yg popular ok."

2 Response to "1st misz-ella.blogspot Contest"

  1. apa pun good luck

    angah singgah sini 4llow dulu yerrr

    Misz-ella says:

    Salam Tuan rumah,
    ari ni kakchik dtg bagi markah. tengsss for joining this contest ye. really appreciate.

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme