PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Membuat Alas Kaki mudah dan cepat

Cara2 nak buat alas kaki untuk kita letak depan pintu cara mudah dan senang sgt. Tak byk pakai jahitan pun cuma guna tali sahaja mcm mana nak cuba jom sedia bahan2nya ok..

Gunakan tali nilon yang dipintal 1/2-inch-thick. Kira-kira 165 kaki membuat tikar 33-by-20 inci. Warna apa pun boleh tapi kat sini warna putih.

Langkah 1
Bermula pada satu hujung tali, bentuk simpulan longgar seperti yang ditunjukkan; meninggalkan ekor 30-inci di sebelah kanan dan mengendur di sebelah kiri. Perlahan-lahan tarik turun ke atas gelung.
Langkah 2
Gelung Flip ke kiri seperti yang ditunjukkan. Angkat gelung pertama dan menyeberang ke atas kedua.
Langkah 3
Dengan menggunakan hujung ekor, menenun seperti yang ditunjukkan.
 Langkah 4 
Menggunakan akhir kendur, menenun menyerong ke arah kanan bawah. Tarik tali melalui. Teruskan menenun kembali ke atas seperti yang ditunjukkan, menyesuaikan tali untuk menyerupai rajah.
Langkah 5 
Ikut jalan pusingan pertama dengan akhir kendur, tinggal selari dengan pusingan sebelumnya. Tarik tali melalui selepas setiap laluan, menganyam sehingga tikar terbentuk.
Langkah 6
Tamat berakhir dengan menggunakan jarum untuk menjahit melalui tali betul-betul di bawah mana-mana hujung genting dan ketat membalut thread di sekitar tali beberapa kali.
 

0 Response to "Membuat Alas Kaki mudah dan cepat"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme