PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Adakah Aku Bertuah?

Entry paling aku minat dlm blog ini pasal "GuRu PaLiNG KeJaM". Aku ingat pengalaman cikgu di masa sekolah rupanya cikgu yg kita tidak sedari hari2 kita lalui akan berjumpa cikgu ini. Ada dua cikgu yg beliau tekankan kat sini iaitu :-

 
Aku suka beliau kupas pasal cilgu ni memang unik dan pandangan sendiri. So lepas ni kita akan ada cikgu dimana2 sahaja yg memberi kita pengajaran berguna hari2 ok...

Sebenarnya ini adalah contest dari blog KaiZen sHiNoBi
Kalau anda nak join click banner atas ni ok hadiah istimewa tu..

1 Response to "Adakah Aku Bertuah?"

  1. Hoho... tengs2... hehe jangan lupe letak di slot banner k? hehe

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme