PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Jom Buat Lampu Bercengkerang

Sempena dengan bakal ramadhan yg akan tiba ini dan juga bakal hari raya yg bakal menjelma ini, apa kata kita cuba sesuatu yg baru dan mudah serta murah untuk menghias dan mencantikkan rumah kita. Mcm mana pasti nyer dengan DIY sendiri kita mampu mengubahnya. Membuat hiasan lampu klip-klip anda lebih kelihatan segar dan cantik. 
Langkah2nya mudah saja. Pertama pastikan kita mencari berbagai jenis, bentuk dan warna cengkerang seperti siput ataupun jenis kerang. Tak kisahlah kat pantai ker atau pun boleh beli jual kat kedai hiasan pun ada. Dptkan dalam kuantiti yg bnyk. Kemudia dapatkan gam gajah atau  Glue Gun untuk melekatkan cengkerang dengan lampu anda. Lekatkan setiap lampu anda dengan cengkerang sehingga selesai semuanya. Lepas tu boleh lah digantungkan seperti dalam gambar kat atas tu ok.
Selamat mencuba dan selamat menikmati suasana yg baru dan indah ok... Selamat berpuasa...

0 Response to "Jom Buat Lampu Bercengkerang"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme