PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Al-Quran Miracle Dengan 22 Fungsi Hebat

Daripada Ibnu Mas’ud r.a. ia berkata :
“Barangsiapa yang membaca satu huruf daripada Al Quran maka baginya satu kebaikan, satu kebaikan menyamai dengan sepuluh pahala, aku tidak bermaksud : Alif , Lam , Mim ialah satu huruf, tetapi Alif satu huruf, Lam satu huruf dan Mim satu huruf”.
Sungguh suci dan penuh nikmat apabila kita mencari apa yg ada dalam Al Quran itu sendiri. Pasti kita tidak mahu meninggalkan walaupun setitik pahala daripada membaca Al Quran. Sungguh Allah itu maha adil kepada semua umatnya.
Bagi mereka yg baru memperlajari atau yg mahu mendalami lebih daripada segala maksud yg ada di dalamnya, maka Al Quran Miracle ini cukup istimewa. Bukan sekadar membantu malah memahirkan anda dengan setiap bacaan dan juga menambah ilmu dengan 22 fungsi yg ada seperti dibawah ini.
Sesuai untuk semua peringkat umur. Ibu yg mengajar anak mengaji mahupun si suami yg mahu menghadiahkan senaskah Al Quran Miracle buat bakal isteri tersayang. Dengan harga istimewa sempena ramadhan yg bakal tiba termasuk penghantaran yg dijamin selamat dan terjaga kesuciannya mampu untuk dimiliki senaskah dalam satu keluarga.

Harga : RM 230.00
Tempahan 
Email : pengiklanan11@gmail.com
Tel : 03-8994-1061
SMS : 012-9505906
22 Fungsi lain dalam Al Quran Miracle

0 Response to "Al-Quran Miracle Dengan 22 Fungsi Hebat"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme