PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Gaya Lampu Tanglung Baru

Hiasan ini benar-benar mampu memberi gaya dan style baru kepada lampu kita. Mana-mana tanglung kertas yg pucat boleh ditutup dengan bulatan-bulatan tisu untuk kelihatan menarik. Ia mungkin kelihatan rumit, tetapi ia hanya mengambil satu setengah jam untuk membuatnya. Lampu tanglung ini kelihatan lebih segar dan halus pada waktu siang dan, jika anda meletakkan lightbulbs watt rendah di dalam, dengan lembut cerah pada waktu malam.
Bagaimana nak membuatnya

Lampu tanglung yg dulu pernah menjadi trand dalam menghias rumah kini mampu disegarkan semula. Hanya dengan melekatkan sedikit kerta tisu padanya ia kelihatan lebih menarik tak caya cuba lah..

Alat-alat dan Bahan-bahan

* Kertas tisu bentuk cakera dalam pelbagai warna
* Pelekat dua muka 'Double tape'
* 14-, 16-, atau 18 inci tanglung-tanglung kertas garis pusat


1. Bermula di dasar tanglung, gunakan medan-medan kecil pita mula menyambung kertas tisu cakera-cakera sekitar lubang, bertindih mereka.

2. Bekerja ke arah atas, meneruskan lekatan dan cakera-cakera bertindih bagi liputan tanglung. Lakukan sehingga siap seluruhnya dan baru leh digantungkan... Selamat mencuba..

0 Response to "Gaya Lampu Tanglung Baru"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme