PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Contest Cintai Clam Sekitar

 
Bersempena dengan kempen alam sekitar yg rakan kita ni anjurkan. Untuk joint contest ini aku telah senaraikan langkah2 yg senang anda lakukan untuk menjaga alam sekitar.
Nampak kan kat gambar atas tu semua tu dilarang boleh anda elakkan dirumah sahaja. 

1) Dilarang membuang bateri telepon bimbit anda merata2 atau di tempat pembungan sampah sekalipun. Buang di pusat2 yg telah di sediakan khas untuk bateri phone ini ok.

2) No plastik beg. Nak mudah korang bawa jer beg sendiri dari rumah beg yg lebih jimat dan selamat. Dan jgn sekali kali guna beg plastik semahal mana pun anda beli huhuhu.

3) No polistrin. Walaupun nak bungkus makanan. So jauhi lah nak mudah guna jer tuppaware yg bolah di basuh dan jimat.

4) Jng buka peti ais anda dlm jangka masa yg terlalu lama ini kerana gas peti ais bahaya untuk penipisan ozon kita. So nak buka bila perlu kalau bukan sekejap shaja ok.

Tu lah 4 perkara mudah dalam memastikan bumi kita selamat dan indah selamanya untuk kita dan anak cucu kita gak kan. So aku lebih suka pada bumi yg cantik dan selamat ini mcm tempat2 indah yg aku selalu pergi. 
Gambar ni masa kutip kerang kat Sungai Pahang cantik sungai nya....

1 Response to "Contest Cintai Clam Sekitar"

  1. AMMAR YASIR says:

    terima kasih sebab join contest ni

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme