PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Best Friends Forever GiveAway

syarat-syarat penyertaan :

- cam biasalah, harus follow tuan punya blog dulu.
- copy banner n letakkan di dlm entry n side bar.
- cari gambar korang bersama dengan kawan baik korang dan edit cantik-cantik.
- pas dah edit, korang masukkan dalam entry dah tuliskan sikit simple story tentang kawan baik korang dan sweet memory bersama..
- dah siap korang tag kan atau ajak seberapa ramai yang boleh untuk join GA ni..
- cam biasalah korang tinggalkan link dalam ruangan komen.

hadiahnya :

- hadiah utama untuk seorang pemenang
- hadiah untk seorang referral terbanyak

Tarikh tutup :

31 Jan 2011 tepat kul 12.00am



Ini adalah my BFF dlm dunia ini. Beliau ni leih dari seorang kawn malah aku anggap mcm adik aku sendiri ( sebab dia muda dari aku huhuhu). Tapi kami ni saling memerlukan dalam byk perkara. Kadang2 saya kesesakan wang dan juga memerlukan pertolongan beliau ada org pertama yg akan tahu dan cuba untuk membantu dalam apa keadaan pun memang beliau paling best lah lah kawan yg ada di dunia ini. Tanpa beliau tak tahu lah apa akan jadi dlm hidup aku ini... Terima kasih kerana sudi jadi kawn yg terbaik dalam hidup aku Haikal...


0 Response to "Best Friends Forever GiveAway"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme