PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

1st TupperwareVille GiveAway

Khas untuk semua blogger yg minat Tupperware mesti ramaikan.. Aku pun minat gak jenama ni mahal nak beli kat luar.. Aku tak pernah beli so nak try lah bagus sgt ker product ni. Jadi berbesar hati nak joint contest kat sini dari blog TupperwareVille

Pada kawn2 blogger yg nak joint leh lah click kat banner atas ni ada semua syarat mahupun apa yg perlu dibuat. So kat bawah ni adalah jawapan aku untuk soalan2 Miss TupperwareVille ok...

  • Dalam entri itu, tuliskan tupperware kegemaran anda beserta sebabnya atau tuliskan tupperware yang anda ingini/hajati beserta sebabnya. Upload gambar tupperware tersebut (jika ada).

Sebenarnya dah lama mengidam satu jenis Tupperware ni tak tahu lah dia kategori apa tapi memang unik dan cantik. Mula aku tgk kat rumah kawn aku yg baru kahwin memang class sgt ciri2 dan rekaannya tak tahu aku ada bekas mcm tu. Mula2 aku ingat bekas isi air tapi bula tgk ada lubang besar kat bawah leh tarik lagi, aku tanya dan dia ckp bekas isi beras. Wah terkejut besar aku dan terus jatuh hati kat bekas tu. Kalau nak tgk rupa di mcm kat bawah ni sebijik tak ubah.. Heheheh kalau dpt menang memang bertuah sgt badan aminnnn..



Sebelum ni aku tak isi beras dlm bekas pun cuma bukan plastik dan lepas isi ikat semula sedih sgt waaaaaaa... Harap2 lah contest ni bagi harapan kepada bujang trang tang tang mcm aku ni waaaaaa...

  • Jawab soalan2 dibawah :
  • - Sudah menjadi ahli tupperware? Ya/Tidak
  • - Berminat untuk mendapatkan barangan Tupperware? Ya/Tidak
  • - Dimana selalu membeli barangan tupperware?(Tak pernah beli tak tahu kat mana)

0 Response to "1st TupperwareVille GiveAway"

Kepada anda yang ingin membuat sebarang pengiklanan atau mendapatkan khidmat yg disediakan di sini bolehlah berbuat demikian melalui email pengiklanan11[a]gmail.com atau Tel: 03-8994 1061. Segala bahan dan juga penulisan disini adalah terpelihara dan sebarang peniruan atau cetakan luar adalah di larang.

Followers

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme